“Herkes Döner Sever”


Kalabalık bir sıcak (Ankara'ya yakışan sadece kar değil !), sokak müzisyenleri ( Senkronizasyon sorunum var benim !) Karanlıkta iki kadeh var hep biri beyaz biri kırmızı (Hepimiz fevri hareket çekeriz aslında !) , 13 tl (taksiciler bizi kazıklamasın !),okunmamış kitaplar (Hediye o bana arkadaştan,onu veremem !)  ve dergiler (En çok fanzinleri sevin!),kordon boyu deniz kokusuna nazır sabahlar (Keşke izmir’in sadece kızları güzel olsa ! ), sabahın 6’sında Alman radyosunu önüne klasik müzik ve çayla koyan 82 Darbeli amca (Pahalı zevklerin adamı olamayız !), puf yastığa ayağını koyup  her Pazar gazetesini okuyan memur bey (Pazar sendromu da hariç değil!).Şimdi, kiminize gidin kiminize çabuk geri gelin diyorum…

Hem bırakıyorum herkes döner sevsin ben Sucuk Dost sevmeye devam ediyorum.

Gelecek-
İz-

-..



Hiç yorum yok: